EUROPAREIS NOVEMBER 2012

14 november 2012 - Almere, Nederland

landkaarten route makenkranteknipsels,2 vertrek

Het begint er nu toch echt op te lijken dat we over een paar dagen aan onze reis gaan beginnen.

De moeder van Pieter is inmiddels overleden, ze heeft gelukkig niet heel lang geleden en ze was er klaar voor. We hebben een mooi afscheid gehad.

De route is ingekleurd, we starten bij Biarritz en volgen de kust naar San Sebastian, we willen dan de pelgrimsroute rijden (een beetje laf zijn we wel) naar Santiago de Compostella, en vandaar naar Porto, Lissabon, La mancharoute en dan voor een aantal weken naar Altea. Inmidddels is er een trekhaak onder de camper gekomen, een fietsenrek was er al daar staan onze nieuwe vouwfietsen op, en we hebben een kofferbak zo kunnen we iets meer meenemen en toch, als het nodig is, een stukje fietsen. Een leuk geel winkelmandje vastgemaakt op de bagagedrager en Xanti kan ook  mee.

vouwfietsen

Uitgeprobeerd hebben we het al en we fietsen zomaar 15 km zonder problemen weg.

De camper is al bijna volgeladen, we gaan!

1. Will:
    Hallo Jeanne en Pieter,
    Vanuit Roosendaal wensen wij jullie een hele mooie, maar vooral een veilige reis toe. Wil je voor ons ook een kaarsje aansteken als jullie in Santiago de C. zijn aangekomen, alvast dank jullie wel. groetjes en tot ziens, we blijven volgen. J. en W
  2. Mariette:
    14 november 2012
    Hallo Jeanne en Pieter,Leuk om dit te zien, ik wens jullie een goede en voorspoedige reis. Wil je ook voor mij een kaarsje aansteken, bedankt veel groetjes, ik wil jullie graag blijven volgen. Mariette
  3. Jackie:
    Ik volg
  4. Evert:
    14 november 2012
    Hallo J en P eindelijk , dacht dat jullie al weg waren (tja we worden ouder) ben benieuwd hoe de reis verloopt .Heb ook iedeen om deze route te rijden ,heb deze met de motor al gedeeltelijk gereden wat zeker de moeite waard is .We wensen jullie een hele fijne tijd .Lieve groetjes van Jopie en Evert
    Muiderberg
  5. Maureen:
    Lieve pap en Jeanne,

Hele goede reis, doe voorzichtig en geniet!!!
    Geniet van alles wat je tegenkomt maar nog veel belangrijker geniet van elkaar.
    We zullen jullie missen maar ach voor je het weet is het april :-)

Liefs Maureen, Dio en Sam + een knuffel voor Xanti van Sam
  6. Janneke en Onno:
    14 november 2012
    Heel veel plezier, geniet van de reis, de natuur,
    de bezienswaardigheden en van elkaar.
    Groetjes en Liefs van ons allen
  7. Broer:
    Ik reis mee
  8. Jack en Carla:
    15 november 2012
    Zullen jullie vandaag nog uitzwaaien, de rest volgen we. Heel veel plezier. Zien jullie in het voorjaar.
  9. Els:
    Ha reizigers!!!
    Eindelijk is het dan zo ver!Jullie hebben er lang naar uitgekeken en alles goed voorbereid. En dan nu op weg.Jullie gaan weer een heleboel nieuwe indrukken opdoen.Geweldig! Neem alles goed in jullie op en laat het ons weten via de mail. Wij volgen jullie op de voet, ehhh...in het spoor!!! Veel plezier!
  10. Ingrid:
    17 november 2012
    Hoi jullie twee jullie zijn nu zeker al een paar km verder dan wij lasen zijn benieuwd op verdere avonturen,liefs Ingrid en Jan
  11. C. Hutting:
    18 november 2012
    heee luitjes, genieten hoor!!! late reactie van mij, mijn PC was gehacked en ik heb dikke week geen laptop tot mijn beschikking, maar na angifte bij politie is het nu weer ok. ik volg jullie. spannend!!! ellie
  12. Riekie:
    19 november 2012
    Hallo Jeanne en Pieter.
    Jullie zijn aan de goed voorbereide reis begonnen.
    En wij mogen ze vanuit onze stoel volgen goed he !!!!
    Wens jullie goede reis en veel reis plezier.
    Wees voorzichtig en lief voor elkaar.
    Lieve Groetjes Riekie Gerrits
  13. Anja:
    22 november 2012
    Ja, en dan zijn jullie al 5 dagen de hort op! Inmiddels goed weer en een behoorlijk stuk 'en route'. Ga zo door en wij proberen jullie te volgen.

Liefs van ons uit Zoetermeer