Oost West thuis best
21 februari 2025 - Cuijk, Nederland
Lieve familie, vrienden en medereizigers,
Km stand 411576
maandag 10 februari 2025
We vertrekken om 10.15 uur en een uur later zitten we al aan de koffie met een chocolade croissant. Dan boodschappen doen bij Dia.
Het overwinteren is voorbij, het was weer genieten van alles wat Altea en omgeving te bieden hebben. De wandelingen, terrasjes een wijntje of biertje het is allemaal betaalbaar ook het uit eten gaan daar, het is nog leuk maar of het gezond is?
Het appartement is ook weer mooier geworden door de openslaande deuren die we erin hebben laten maken. Over een paar dagen komen de nieuwe huurders die hiervan kunnen genieten.
Onze eerste overnachting is In Vilafranca del Penedès een camperplek met alles erop en eraan, een mooie rustige plek bij een slaperig dorpje.
In 5 dagen tijd rijden we naar huis via Pont de Solar wederom een mooie plek waar we eerder gestaan hebben. Esperiol is mooi stadje aan de rivier Lot. En via Joinville, ook een prima plek aan de Marne, naar Martelange waar we voor de laatste keer gaan tanken, rijden we voor de laatste overnachting naar Bastogne waar we ook de eerste overnachting hebben gedaan. En allemaal goede plaatsen om te overnachten en bijna allemaal met voorzieningen.
Dat we besloten geen reisje meer te maken en meteen naar Nederland te gaan komt omdat we dat beiden graag wilde na 2 maanden weg te zijn geweest.
Dus beste mensen als we besluiten weer een reisje te maken naar plekken waar we nog niet geweest zijn dan laten we dat jullie weer weten.
Voor nu, wees blij, gelukkig en gezond! J/P
15 februari 2025 - aankomst Cuijk - km stand 413239.









Bedankt voir het neereizen
Was weer fijn om met jullie mee te reizen.
Hopelijk alles goed met jullie. Snel maar weer ff wat plannen dan he.
En de gezondheid is met mankementen altijd het belangrijkste!
De familie en vrienden jubelen weer.(hi hi)
Weer bedankt voor het laten meereizen.
Dat gevoel krijgen meer reizigers op die leeftijd, en dan komen er wat kortere reisjes voorbij die ook heel leuk zijn.
En jullie hebben ook al flink je best gedaan in al die jaren.
Geniet van wat er nog komen gaat in goede gezondheid.
Groetjes Lammie en Betsie.
Maar dat gaan we dit jaar echt nog wel goed maken.
We vinden het super fijn om onze familie en vrienden weer te zien, en het weer ach wat maakt het uit!
We wensen iedereen een mooi voorjaar toe!