Oost West thuis best

21 februari 2025 - Cuijk, Nederland

Lieve familie, vrienden en medereizigers,

Km stand 411576

maandag 10 februari 2025

We vertrekken om 10.15 uur en een uur later zitten we al aan de koffie met een chocolade croissant. Dan boodschappen doen bij Dia. 

eerste stop langs de AP7

Het overwinteren is voorbij, het was weer genieten van alles wat Altea en omgeving te bieden hebben. De wandelingen, terrasjes een wijntje of biertje het is allemaal betaalbaar ook het uit eten gaan daar, het is nog leuk maar  of het gezond is?

Het appartement is ook weer mooier geworden door de openslaande deuren die we erin hebben laten maken.  Over een paar dagen komen de nieuwe huurders die hiervan kunnen genieten.

open deuren appartement

Onze eerste overnachting is In Vilafranca del Penedès een camperplek met alles erop en eraan, een mooie  rustige plek bij een slaperig dorpje. 

In 5 dagen tijd rijden we naar huis via Pont de Solar wederom een mooie plek waar we eerder gestaan hebben. Esperiol is mooi stadje aan de rivier Lot. En via Joinville, ook een prima plek aan de Marne, naar Martelange waar we voor de laatste keer gaan tanken, rijden we voor de laatste overnachting naar Bastogne waar we ook de eerste overnachting hebben gedaan. En allemaal goede plaatsen om te overnachten en bijna allemaal met voorzieningen.

kerkje onderwegCéretTolbrug MilouRichting Verdun zie je talloze helmen

Dat we besloten geen reisje meer te maken en meteen naar Nederland te gaan komt omdat we dat beiden graag wilde na 2 maanden weg te zijn geweest.

Montmédykasteelthuis in Cuijk

Dus beste mensen als we besluiten weer een reisje te maken naar plekken waar we nog niet geweest zijn dan laten we dat jullie weer weten.

Voor nu, wees blij, gelukkig en gezond! J/P

 15 februari 2025 - aankomst Cuijk - km stand 413239.

Foto’s

9 Reacties

  1. Joop:
    21 februari 2025
    Nederland is ook mooi, mooier dan menigeen denkt.
    Bedankt voir het neereizen
  2. Henny van der Velden:
    21 februari 2025
    Jeanne en Pieter fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Ook in Nederland is het prima vertoeven.
    Was weer fijn om met jullie mee te reizen.
  3. Ellen:
    21 februari 2025
    Welkom thuis!
  4. Marja:
    21 februari 2025
    Zal wel wennen zijn met het weer hier! Hopelijk wordt het snel voorjaar!
  5. Vera:
    21 februari 2025
    Welkom thuis weer Jeanne en Pieter!
    Hopelijk alles goed met jullie. Snel maar weer ff wat plannen dan he.
  6. Nel:
    22 februari 2025
    Ja ,altijd fijn weer in Nederland te zijn ,
    En de gezondheid is met mankementen altijd het belangrijkste!
    De familie en vrienden jubelen weer.(hi hi)
    Weer bedankt voor het laten meereizen.
  7. Lammie en Betsie Willemen:
    22 februari 2025
    Hoi Jeanne en Pieter.
    Dat gevoel krijgen meer reizigers op die leeftijd, en dan komen er wat kortere reisjes voorbij die ook heel leuk zijn.
    En jullie hebben ook al flink je best gedaan in al die jaren.
    Geniet van wat er nog komen gaat in goede gezondheid.
    Groetjes Lammie en Betsie.
  8. Jeanne:
    22 februari 2025
    Wat een leuke reacties, idd we hebben al zoveel gezien en gedaan, maar er zijn altijd nog wel plekken waar we niet zijn geweest! En ja Lammie en Betsie idd het klopt, af en toe een klein reisje is ook super fijn.
    Maar dat gaan we dit jaar echt nog wel goed maken.
    We vinden het super fijn om onze familie en vrienden weer te zien, en het weer ach wat maakt het uit!
    We wensen iedereen een mooi voorjaar toe!
  9. Dirkje:
    23 februari 2025
    Reizen blijft altijd leuk denk ik. En wat een prachtige foto's weer. Altijd gezellig om op een zondagmorgen zoals vandaag, lekker mee genieten met jullie. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. 💕