EUROPAREIS FRANKRIJK NOV 2012

21 november 2012 - San Sebastián, Spanje

21-11-2012

Hallo familie en  vrienden,

Bedankt voor jullie reacties, erg leuk om te lezen en fijn dat jullie met ons mee willen reizen. We zijn nu 4 dagen onderweg in mist en regen, maar nu in zonnige oorden,

30 Biarritz

we zijn in Biarritz het surfparadijs van velen o.a. Tim dus. Voor het eerst kan de kachel uit en het raam open, 20gr. heerlijk! Onderweg hebben we leuke (camperplekken) gehad, in gezellige dorpjes, er is bijna altijd wel een toilet en wastafel aanwezig en de plekken zijn gratis.

30 Biarritz

Voor de camperaars: We zagen een mooie camperplek aan de Seine, Pont de 'l Arche, leuk dorpje ook, hier hebben we wat inkopen gedaan maar geen overnachting. Wel in Villaines les Rochers, rustige plek bij de kerk en het gemeentehuis. En vannacht in Biscarosso een prachtige plek in een Naaldbomenbos, vlak aan zee die we niet zien maar wel horen.

De reis is verder rustig en goed verlopen, we zagen een vrouw die links de rotonde opreed, bijna een tegemoetkomende auto raakt en gaat keren waardoor een vrachtauto haar maar net kon ontwijken, en een omgevallen vrachtauto op de weg.

Op de.kaart kun je zien hoe we gereden zijn. Biarritz is een mondaine badplaats, gezellig met veel terrasjes. Er liggen veel surfers in zee de golven zijn hoog. Maar geen internet ook niet op het terras waar we een biertje hebben gedronken.

Hier blijven we overnachten op een camperplaats. We worden wakker met regen, ach boeien, we trekken verder en vinden een Mac waar we even de mails op gaan halen en dit stukje publiceren.

Vandaag gaan we de Spaanse grens over en jullie horen weer van ons.

1. Marja:
    21 november 2012
    Mooie foto's! Ik ben wel iets noordelijker aan de kust geweest. Veel vlakke bosgebieden, heeft ook wel iets!
    Goede reis verder!
    Liefs, Marja
  2. Anja:
    22 november 2012
    He wat leuk! Die plaatsen langs de kust zoals Villaines, Biarritz en San Sebastian klinken heel bekend. Geweldig.
    Kijken uit naar de volgende overnachtingsplek.
    Doei en hasta la vista!
  3. A.beekman:
    22 november 2012
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen
  4. Mariette:
    23 november 2012
    bedankt voor je verslag, wat leuk , ik reis met jullie mee naar Spanje, geniet maar lekker en ik blijf jullie volgen.
    veel liefs
    Mariette
  5. Iefke:
    23 november 2012
    Hoi Jeanne en Pieter prachtig verslag en mooie fotos.
    jullie genieten kijk uit naar het volgende verslag.

gr.john en iefke