Curaçao

18 november 2014 - Almere, Nederland

Curaçao, wij komen!

Op deze grijze dag, 18 november is het koffers pakken, morgen vliegen we met de KLM naar Curaçao, wat behoord bij de ABC eilanden in het Caribisch gebied. Het is al heel lang de meest favoriete vakantiebestemming van veel Nederlanders.Wij gaan met een rechtstreekse vlucht en doen daar bijna 10.00 uur over. De temperatuur is daar gemiddeld  26º in November,  lekker warm dus, we nemen alleen wat zomerkleding mee, een jas en trui hebben we al aan als we vertrekken om 06.00 uur met de trein van Almere naar Schiphol bij een temperatuur van ongeveer 6º. Voor ons de eerste keer dat we die kant op vliegen.

Het inpakken is een crime, ik heb inmiddels alle koffers,Koffers en tassen zijn bijna gepakt! tassen en rugzakken in-en uitgepakt gehad.

Er gaat een goedgevulde koffer mee voor Tim en Ilona die daar wonen en nog wat spullen nodig hebben vanuit Nederland.

Xanti is logeren bij mijn nicht in Hoogeveen, over 31/2 week zien we haar weer terug. Nu aftellen en een borrel op de vlucht en het weerzien van die 2 die het zo goed doen daar.

Proost op CuraçaoOp Curaçao…………

1. Maarten:
    18 november 2014
    Hoi Jeanne en Pieter, wij gaan jullie zeker volgen en wensen jullie een fantastische reis. Geniet er lekker van en doe Tim en Ilona maar de groeten van ons,

Enny en Maarten
  2. Dio:
    18 november 2014
    Een hele goeie reis en heel veel plezier
  3. Ellen:
    18 november 2014
    Jeanne en Pieter, een goede reis, veel plezier en genieten. Groetjes aan Ilona en Tim.

E
  4. Vera:
    Een hele fijn reis !! groetjes Vera
  5. Dorian:
    Hallo Jeanne en Pieter, goede reis en veel plezier. Groetjes, Dorian
  6. Anja Rog:
    18 november 2014
    Ja, en dan is het zo ver! Een mooie rustige vliegreis gewenst; veel prachtige trips en ontdekkingen daar en weer heelhuids terugkomen. De groetjes aan de kinderen en laat maar zien wat er allemaal op jullie pad komt. Wie weet komen wij daar ook nog eens. Liefs en groetjes, ook van Leen, zusje An.
  7. Janny ten holt:
    hallo Jeanne en Pieter,

Ik wens jullie een goede en heeeel gezellige tijd bij de kinderen op Curacao.
    Gr, Janny
  8. Elly Smulders:
    Hallo Jeanne en Pieter,
    Wij wensen jullie een hele goede reis en een fantastische tijd op Curacao!
    Hartelijke groet,
    Ton en Elly
  9. Els:
    SPANNEND!!!
    Ga lekker relaxen. Laat het over je heen komen en geniet!
    Heerlijk om weer even bij Tim en Ilona te zijn.
    Doe ze de groeten.
    Een goede vlucht!
    Liefs.
  10. Herman Geurts:
    18 november 2014
    Heel veel groeten en geniet ze!!
  11. Sylvia Lefering:
    18 november 2014
    Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.
  12. Jackie:
    19 november 2014
    Lieve mam en Pieter, ik ben heel blij voor Tim en Iloon dat jullie naar ze toe gaan! Even afzien in het vliegtuig, maar ik houd jullie in de gaten op de flightradar, komt goed
    Maak er een lekkere relaxte vakantie van, heel veel plezier!
    Dikke kus en ook één voor mijn broertje en Iloontje
  13. Mariette:
    19 november 2014
    Ik wens jullie een hele goede reis, geniet daar met volle teugen, groet de kinderen van mij, ik van jullie, veel liefs.
  14. Antoinet:
    19 november 2014
    dikke kus en heel veel plezier daar, ook dikke knuffels voor Tim en Loontje xxx
  15. Ad Mutsers:
    19 november 2014
    26 graden, geniet ervan. Wij zijn jaloers op jullie.
    groetjes
    cobi en ad
  16. A.Beekman:
    21 november 2014
    We,volgen jullie. Ook leuk voor jaap weer willemstad te zien.
    Uiteraard groetjes aan de kids.
    liefs J en A'
  17. Joop:
    21 november 2014
    Top lijkt wel een beetje op het Weerwater, alleen hier is het +4 in het zonnetje. Mazzel.
  18. Evert:
    21 november 2014
    Hallo vakantie gangers ,het kan slechter geniet er van het is zo weer voorbij
    Jopie en Evert
  19. Hub, vanuit Achel (Belgie):
    1 december 2014
    Beste Pieter en Jeanne

Ja jullie zitten alweer even op de plaats van bestemming, en neem aan dat de reis voorspoedig is verlopen. Sinds gisteren eindelijk weer internet in Belgie, en ben alweer ruim drie weken terug uit Frankrijk, waar ik het getroffen heb met het weer, en dus veel heb kunnen werken gedurende 'n week of vijf.
    In neem aan dat jullie nog de nodige tijd in curacao zullen doorbrengen en zie de nodige reisverslagen wel weer deze kant opkomen, en wens jullie daar samen nog een fijne tijd.

Pas op voor verbranden !!

groetjes vanuit Grobbendonk (Belgie), en hoop dat Xanti het ook naar zijn zin heeft.

hub