Het is september 2016 en tijd om weg te gaan!

6 september 2016 - Almere, Nederland

Hallo Familie, Vrienden en Reisgenoten,

Het is zover, we gaan er weer vandoor.  Wat hebben we allemaal gedaan de afgelopen maanden! Veel dus,  Overwinterd in Altea waar we de wandelingen hebben gedaan, de nodige verjaardagen gevierd, loge’s gehad, kortom een fijne tijd waar we weer volop hebben genoten van het lekkere weer (temp tussen de 15 en 25gr) alhoewel de avonden behoorlijk fris kunnen zijn, klagen is er niet bij want het was heerlijk. 21 maart uit Altea weggereden om op ons gemak 2 april in Nederland te arriveren. Het is een drukke tijd geweest waarin we natuurlijk veel bezoeken hebben afgelegd en ontvangen bij en met familie en vrienden, bv  familie fietsdagje, een mooi feest van neef die trouwde met zijn geliefde, broertje die 70 werd, een boottocht ter ere van schoonzoon, het jaarlijkse uitje met de zussen, verjaardagen van kleinkind die haar 1e verjaardag vierde, en kinderen. Het jaarlijkse kamperen op de camping bij dochter, schoonzoon en kleindochter.  En de vierdaagse die we natuurlijk niet mogen missen met de nodige loge’ s, en nog veel meer!  Het VW bus weekend te Appelscha, een kleine week doorgebracht met de VW Exclusive club waar we de Westfalia-fabriek  bezochten. Weekends doorgebracht bij de Ezelshoeve. En daar tussendoor toeren door Groningen, Brabant, Friesland, Limburg, België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, en ga zo maar door.  Kortom het waren super leuke gezellige maanden maar nu wordt het toch weer tijd voor het grotere werk!

De Blauwe staat te popelen, helemaal startklaar……………….Wat is het plan?

Het traject op de landkaart in grove lijnen want er zal best wel eens van afgeweken worden. Jullie horen weer van ons tot dan!

Groeten J/P

1. Daphne:
    6 september 2016
    Lieverds, hele fijne reis weer en geniet er maar weer veel van!! Doe voorzichtig en wie weet, doen we een ☕️ in Griekenland!! Dikke kus
  2. Ingrid en Jan:
    6 september 2016
    Gezellige reis en wij mogen weer meegenieten geweldig en gezond weer terug. Groetjes Ingrid Jan
  3. Dirkje:
    6 september 2016
    Jeetje, wat een bezige bijtjes zijn jullie. Ik zou eerder denken dat jullie bij zouden moeten komen van alle drukke, gezellige en fijne bezigheden. Maar als echte doorgewinterde camperreizigers, draaien jullie natuurlijk voor zoveel activiteiten jullie hand niet voor om. Heb de kaart bekeken, ahhh wat een prachtige reis zal dat gaan worden. Vind het zo fijn dat je een blog bij houden, zodat we een beetje kunnen meereizen. John en ik wensen jullie saampjes een fantastische tijd, met geweldige avonturen toe en heel veel lol samen. En dan uiteindelijke een veilige thuiskomst natuurlijk. Kan bijna niet wachten op je eerste schrijfsel Jeanne. Dag dag.
  4. Lpc Willemen:
    6 september 2016
    Hoi , dat gaat weer een leuke en spannende reis worden jullie kennende.
    We gaan het weer met plezier volgen .
    Grt Lammie en Betsie
  5. Joop:
    7 september 2016
    Goede en veilige reis. Veel plezier. Mazzel.
  6. Ad Mutsers:
    Hallo Jeanne en Pieter,
    Wij vinden het leuk om jullie belevenissen weer te volgen en
    wensen jullie een mooie reis toe door Europa.
    groetjes
    Cobi en Ad
  7. Mariette:
    7 september 2016
    Hallo lieve mensen, wat een mooie tijd hebben jullie gehad. Dit wordt ook weer een geweldige reis, hoop ik, houden jullie mij weer op de hoogte dan kan ik weer een beetje mee reizen,ik wens jullie een hele goede reis toe, geniet ervan en van elkaar, liefs Mariette XXX
  8. Ria van veen:
    7 september 2016
    Wat geweldig een fijne reis en kom weer gezond thuis. Jullie reisverhaal hier boven is al geweldig dus laat staan wat er nog gaat komen. Heel veel plezier xxx
  9. Nel:
    7 september 2016
    wat geweldig dat jullie weer gaan genieten! Een hele goede reis met veel gezondheid
    en veel reisplezier!

groeten Tiest en Nel.
  10. Joke:
    7 september 2016
    Geniet er van en hoop jullie weer in het mooie Altea te ontmoeten
  11. Marjolijn:
    Leuk te lezen
    Wij troffen elkaar dus niet, maar....
    Misschien in de wintertijd?
    Mijn plan is nog niet duidelijk, er zit dus ook nog paar x Malta tussen :)
    Goeie reis, liefs van lijn
  12. Ellen:
    7 september 2016
    Goede reis en begin maar snel met je reisverslagen :-)
  13. Mieke Vissers:
    7 september 2016
    Hele fijne reis toegewenst en doe voorzichtig. Lees graag jullie belevenissen weer.
    Liefs xxx
  14. Will:
    7 september 2016
    Na al het leuke drukke thuis weer heerlijk samen op avontuur, ga jullie lekker weer volgen, groetjes en liefs John en Will
  15. Marja:
    12 september 2016
    Lekker genieten weer! Ga ik ook doen!
  16. Marja:
    12 september 2016
    Jullie zijn nu in buurt van Venetië zie ik op Zoek Vrienden!