De spanning stijgt!

16 maart 2019 - Cuijk, Nederland

Lieve familie, vrienden en medereizigers,

Het schiet op, de tijd vliegt.  In Chicago kan het sneeuwen maar ook zonnig zijn, de temperatuur is elke dag anders, na Denver wordt het weer warmer! Wij als, mag ik toch wel zeggen, ervaren camper reizigers, zouden geen probleem moeten hebben met pakken! Nou ik wel dus, Pieter niet en de medereizigers denken ook wat makkelijker. Laagjes roepen ze........

Maar voor mij is dit toch wel even anders dan wat wij gewoonlijk doen. Zoals de camper voor de deur, volladen, eten erin en gaan. Dan rijden we weg al is het slechts 100 kilometers maar dan zijn we vast onderweg!

Bang voor vliegen ben ik niet maar leuk is anders, maar ook daar sta ik alleen in! Lange zit, dikke enkels, spierpijn, niet kunnen slapen enz. Maar er zin is? Absoluut een avontuur, iets heel anders, en staat al lang op onze bucketlist.

route Chicago - San Fransisco

De route is gemaakt, alhoewel we nog 2 alternatieve routes kunnen volgen.

De reisbescheiden zijn binnen, dollars in the pocket, de Esta ook, medicijnen en medicijnpaspoort, helaas nodig, ligt ook klaar.

Als iemand nog tips heeft voor ons dan horen we dat graag.

Hopelijk kunnen wij jullie op de hoogte houden, dus wij zeggen tot de volgende,  xxx J/P

1. Marja:
    16 maart 2019
    Ik kijk naar jullie blog uit! Dan reis ik een beetje mee! Heel veel plezier en een hele goede reis!
    Liefs, Marja
  2. Corrie Nowee:
    16 maart 2019
    Jeanne en Pieter hele goeie reis en veel plezier.
  3. Lpc Willemen:
    16 maart 2019
    Dat gaat een topper worden voor jullie en een beetje ook voor ons als volgers .
    Geniet ervan, dat zullen wij zeker ook gaan doen.
  4. Henny van der Velden:
    16 maart 2019
    We wensen jullie een hele fijne en veilige reis. Maar jullie hebben veel ervaring, hoewel dit wel een heel groot avontuur is maar het gaat vast goed komen. Veel plezier met de voorbereidingen en de reis. ✈️🚐😘
  5. Marjolijn:
    Wordt mooi!! Ik ga lezen 😲
    Hoe lang blijven jullie onderweg?
    Ik voorlopig in NL
    nu regen in bergentheim, mijn verjaardag missen jullie dus, 1april😊
  6. Riet:
    16 maart 2019
    Wanneer gaan jullie? Alvast heel veel plezier. Wij hebben genoten van dit land. De ruimte en de schoonheid van de natuur vooral in het westelijke deel. Daar zijn we 2× geweest. Aan de andere kant 1x. Geniet ervan en ik volg jullie👍
  7. Nel:
    16 maart 2019
    Inpakken wordt geen probleen ,Let maar op.🤔
  8. Mariette:
    16 maart 2019
    Heel veel plezier en goede reis ,liefs xxxx
  9. Onno:
    16 maart 2019
    Heel veel plezier dat het een mooie reis mag worden.
  10. Vera:
    Komt vast goed Jeanne!
    Alvast een hele goede vlucht en fijne reis toegewenst Pieter en Jeanne!!!
  11. Jacqueline:
    17 maart 2019
    Lieve mam ik snap het helemaal, maar jij kunt dit!! Jij en Pieter gaan gewoon lekker genieten en houden ons, jaloersmakend, op de hoogte van jullie geweldige avonturen. Komt goed XXX
  12. Joop:
    17 maart 2019
    We zien jullie nog wel voor vertrek, maar hebben jullie de geldigheidsdata van jullie paspoort gechecked. Mazzel.
  13. Henny Haas:
    Wens jullie veel reis plezier en geniet ervan. Liefs Henny
  14. Iefke en john:
    17 maart 2019
    zus en zwager genieten van alles
    liefs john en iefke
  15. Koos en Lilian de Bles:
    17 maart 2019
    Wij wensen jullie alvast een goede reis en heel veel plezier en genieten van elke maand, dag, uur, minuut en seconde. De hele reis lijkt mij fantastisch. Groetjes van Koos en Lilian
  16. Ad Mutsers:
    17 maart 2019
    Koop de national park pas. Dan kan je alle natuurparken met die pas bezoeken. Cobi en Ad
  17. Will:
    17 maart 2019
    Een hele goede reis, geniet ze en tot ziens
    Liefs J & W
  18. Dick en Sien:
    17 maart 2019
    Een mooie en veilige reis voor jullie beiden.
    Geniet ervan!
    Doen wij met jullie verhaal.
  19. C. Hutting:
    17 maart 2019
    Lieve jeanne en pieter, ik wens jullie een heel mooi avontuur. Vliegen moet je gewoon doen, af en toe polonaise in het middenpad en enkels worden niet dik. Geniet met volle teugen ik geniet beetje mee hier achter mijn laptop
  20. Dirkje:
    18 maart 2019
    Aw lieve schatten, wat een geweldig avontuur gaan jullie tegemoet. Wat ben ik benieuwd naar jullie lotgevallen. Ga zeker heel secuur bijhouden waar jullie zijn enz. John en ik wensen jullie, (zoals de Kelten vroeger deden heb ik me laten vertellen hoor) een veilige reis, een vredige reis, toe. Maar jullie globetrotters zijn ervaren genoeg om hier een geweldig uitje van te maken. 2 x feest, voor de schrijvers en voor de lezers, mooier kan het niet. Dag dag, heel veel plezier.
  21. Geert wolbers:
    18 maart 2019
    Hoi Jeanne en Pieter, jullie blijven trekkers.Prachtig! Via jullie verhalen genieten we
    graag met jullie mee en dragen dat weer uit hier op De Ezelhof.
    Een goede vlucht, veel reisplezier en een behouden terugkomst toegewenst
    door Lidy en Geert.
  22. Elly Smulders:
    22 maart 2019
    Lieve Jeanne en Pieter,
    Wat een avontuur gaan jullie weer tegemoet. Ik ga jullie natuurlijk weer volgen en reis op die manier een beetje met jullie mee. Heel veel plezier en veel veilige kilometers!
    Liefs, Elly
  23. Jo Daems:
    24 maart 2019
    Weer een groot reisavontuur! Wij wensen jullie een fijne reis; geniet ervan! Ons camperke is vorige week zonder problemen door de autokeuring geraakt. Wij trekken binnenkort ook weer op avontuur, maar lang niet zo groots als jullie... Knuf uit Vlaanderen.
  24. Anja:
    29 maart 2019
    Nog even lekker bezig met alle nieuwe indrukken en wat er allemaal op jullie afkomt. Heel veel plezier!