Engeland

22 juli 2019 - Almere, Nederland

Engeland-Schotland-Ierland,

Er staat weer iets op stapel beste volgers, we hebben natuurlijk net een prachtige reis gehad door Amerika en ook wij zijn ons er van bewust dat het wel heel erg is om alweer een reis te gaan maken..  Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, alhoewel!!!!

Om ons heen gebeurt er van alles, we worden steeds ouder en we willen nog zo veel! Niks dramatisch hoor maar reizen is het mooiste dat er is en er zijn nog ongelooflijk veel mooie gebieden en plaatsen waar we heel graag nog naar toe willen gaan. Het links rijden hebben we nog niet ervaren althans niet samen, ik ben al eerder in deze landen geweest maar voor Pieter wordt dit de eerste keer maar ook hij gaat het mee maken. Dat wordt dus opletten! Een rood lint aan de linkerkant van het stuur en een kaartje op het dashboard ”links rijden” moet ons helpen er zonder kleerscheuren doorheen te komen.

24 juli is de datum dat we de overtocht Met Stena Line Ferries gaan maken vanaf Hoek van Holland naar Harwich. We hebben al een soort van route maar daar is altijd van af te wijken zoals jullie inmiddels wel weten. Mochten er nog ideeën zijn die jullie met ons willen delen laat het ons weten want we horen heel graag van de Engeland-Schotse-Ierland-vaarders wat de mooiste, interessantste en/of spectaculairste plekjes zijn.

Tot later! J/Pxxx

1. Iefke en john:
    22 juli 2019
    fijne reis goed uitkijken links rijden
    heel veel plezier
    gr.john en iefke
  2. Abe:
    22 juli 2019
    Keep left.... Ben benieuwd waar jullie allemaal terecht komen..... See you....
  3. Ad Mutsers:
    22 juli 2019
    Veel mooie linkse reiskilometers (mijlen) in great Britain.
  4. Henny van der Velden:
    22 juli 2019
    Jeanne en Pieter hele fijne vakantie en links rijden dat is nog wel een dingetje, maar gaat jullie vast lukken veel plezier en wij gaan weer genieten van jullie verhalen. Groetjes
  5. Jacqueline:
    22 juli 2019
    Heel veel plezier, ik kijk weer uit naar jullie gezellige reisverslagen! rij voorzichtig, dikke knuffel!
  6. Anja:
    22 juli 2019
    Zo veel moois daar; wij kijken weer even mee. Veel reisplezier!
  7. Marjolijn:
    22 juli 2019
    The left side is the right side ;)
    Voor t geval jullie eind september terug zijn..... we gaan weer naar de palingboer :)
    Happy Miles, ik geniet mee.
  8. Joop:
    23 juli 2019
    Have a jolly good time and in Holland we say by crossing a street:
    Eerst naar links, naar rechts en weer naar links gekeken, dan pas kun je oversteken.
    In the UK is that different cool.
    Veel plezier.
  9. Petra & Henk:
    23 juli 2019
    Ziet er naar uit dat het weer een prachtige reis gaat worden. Ierland is alweer bijna 50 jaar geleden (liftend en kamperen bij de boer), dus mijn reistips zijn een beetje over datum. Schotland staat voor volgend jaar op het programma, dus we zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Succes met links rijden, maar meer auto's wil niet alleen zeggen dat het gevaarlijker op de weg is. Bij het links rijden, is het juist veiliger. De anderen geven je het voorbeeld en bedenk: als iedereen links rijdt, is het dom om niet hun voorbeeld te volgen! Veel veilige km's en mooie ervaringen!
  10. Marianne de jong:
    23 juli 2019
    Hele goede links rijdende reis toegewensd. Ennnnnnn,,,,,,,,,,,,, geniet er samen van. ZO LANG HET NOG KAN. Je weet dat is de leuse van Jaqueline en mij ook.😄😄😄👍👍
  11. Mariette:
    23 juli 2019
    Goede reis, ga weer genieten samen en laat me maar weer mee genieten, liefs 🍀😘😄😄😄
  12. Lpc Willemen:
    23 juli 2019
    Geniet ervan en we zullen jullie weer met plezier volgen, ons is het destijds goed bevallen,
    Zeker Schotland en Ierland met veel aardige mensen,
  13. Ingrid en Jan:
    23 juli 2019
    Hoi jolly goed vellos genieten,en geen broken maken want wij willen wat zien door jullie ogen en mee ervaren good trip liefs Ingrid Jan
  14. Marja:
    23 juli 2019
    Stuur stoep, is ook een mooi ezelsbruggetje om links te houden. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen! Veel plezier en ik wens jullie weer een mooie reis!
  15. Will:
    23 juli 2019
    Een hele goede reis geniet er weer lekker van!!! Groetjes en dikke XXX
  16. C. Hutting:
    23 juli 2019
    halo Jeanne en Pieter, laat dat bloed maar kruipen bij jullie. Wat leuk dat jullie weer op reis gaan. Veel succes, mooie reis en veel plezier samen en vooral mooie dingen gaan zien. knuffel Ellie
  17. Nel:
    24 juli 2019
    Helemaal niet erg dat jullie weer on The way zijn.Genieten maar.Wensen jullie heel veel plezier,en lezen graag mee.

Liefs van ons.😎
  18. Vera:
    24 juli 2019
    Een goede en fijne reis Jeanne en Pieter!
    Groetjes uit zonnig Frankrijk!
  19. Bart:
    26 juli 2019
    Dag reizigers. Tips voor het drijvend koninkrijk? Ah, er is zoveel... Dover, langs de kust, de krijtrotsen, dan binnenland van Kent verkennen met de kastelen en tuinen. In Cornwall de Atlantic Highway vanaf de M5 - Barnstaple tot Falmouth of Land's end, kastelen hoppen aan de kust van Wales, de Cotswolds,... eindeloos. We volgen graag mee waar de wind jullie voert! Bart & Caro
  20. Dick en Sien:
    26 juli 2019
    Leuk hoor. Veel plezier en een goede reis samen.