Amerika, here we come.................

21 februari 2019 - Almere, Nederland

Lieve familie, vrienden en volgers,

Reizen is meer dan bezienswaardigheden bekijken, het veranderd voor altijd de manier waarop je naar het leven kijkt!                                    (historicus Miriam Beard).

We gaan aan een nieuw avontuur beginnen, een camper wegbrengen van Chicago naar San Francisco, samen met een bevriend stel, maar wel elk een eigen camper.

de locatie's van Roadbear

Roadbear RV in Middlebury (200 km van Chicago) is de fabriek waar we ons moeten melden, we krijgen dan een gloednieuwe camper mee die we naar een verhuurbedrijf gaan brengen. Mochten er onderweg mankementen zijn, dat kan omdat die nieuw is, dan moeten we dat uiteraard melden aan het verhuurbedrijf. We krijgen daar instructies over bij het ophalen.
Dit zijn de modellen die ze meegeven!

de camper die we mee kunnen krijgen

Hoe de camper eruit gaan zien weten we nog niet, wij gaan uiteraard voor een kleine camper maar het kan zomaar zijn dat we een joekel mee krijgen.

C 21-23ft (geschikt voor max. 4 personen en alleen inleveren in Las Vegas, LA en San Francisco)
C 22-24ft (max. 5 personen)
C 25-27ft slide-out (max. 5 personen)
C 28-30ft slide-out (max. 5 personen)

Maandag 25 maart 2019, is de vertrek datum en vliegen we naar Chigaco, Verenigde Staten. De terugvlucht is de 21e april vanaf San Francisco.

Het zou leuk zijn als jullie ons weer willen volgen, alleen weten we nog niet of en hoe we daar met het internet zitten. Uiteraard gaan we ons best doen  dit blog te vullen met tekst en foto's.

Voor nu gaan we ons voorbereiden en lezen ons vast in.

Alleen nog even geduld hebben.

xxx J/P